måndag 27 februari 2012

Ihjälskrämd..av telefonförsäljare!

Vaknar med världens ryck av att telefonen ringer, hjärtat bultar och jag sätter mig upp för att inte låta som en uppstoppad majskyckling... och så är det en jävla försäljare -_-´ Eftersom det var ett 08-nummer trodde jag att det skulle vara från skolan jag ska ha praktik på eller nåt annat bättre. Men så var det ju inte. Men nu är jag vaken i alla fall, kanske ska anlita försäljare som min väckarklocka..?

Idag är jag faktiskt lite nervös. Ska iväg till skolan (Adolf Fredriks Musikklasser) där jag ska ha min vfu (som för övrigt är redan nästa vecka!) och träffa bitr. rektor. Ska bli spännande att se vad det är för skola. Jag har mina fördomar, men förhoppningsvis spricker dem idag, haha. Har iof hört att det ska vara en bra skola med duktiga elever, så vi får väl se ;)

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar