söndag 5 februari 2012

En dag fylld av skratt

Jag har ingen aning om varför men jag har varit seg hela dagen idag. Eller okej, en liten anledning kan vara att jag sov rätt så många timmar i natt. Somnade vid 01.00 tror jag, vilket inte var meningen. Vaknade vid 03.00 av att Benny borstade tänderna, och jag slet upp mig själv för att göra detsamma. Och trots att dom på våningen under oss hade fest och var ganska så högljudda, somnade jag på en gång när jag lagt mig igen. Vaknade sen vid 10, somnade om och vaknade 11.30 igen. Så allt som allt blev det kanske lite för många timmars sömn - det förklarar segheten idag.

Igår monterade vi upp en svart Ikeahylla, och idag efter lunch (supergoda baguetter vi fick av Bennys pappa igår) klädde vi väggarna lite mer med två affischer. Det var ett tag sen jag skrattade så mycket som när vi satte upp dem. För det första var dom ihoprullade som korvar innan vi satte upp dem, och att böja tillbaka dem var inte helt enkelt. Sen att få den i mitten av väggen var heller inte helt lätt trots hjälp av den fina måttstocken. Men till slut fick vi upp dem, nästan rakt - en hänger lite snett. Men det är ju lite charmigt ;)

Nu har jag huvudvärk och mina ögon svider O.o Och det är nog dags för lite plugg skulle jag tro. Dags att vara lite effektiv.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar