tisdag 28 februari 2012

Jättefluffigt huvud!

Första tentan på SU avklarad. Vet inte vad jag ska tycka om den. Vill väl inte tänka så mycket på den heller, den är ju över. Nu så här i efterhand vet jag i alla fall att jag inte skulle ha lagt så mycket tid på de första frågorna, blev ganska stressigt där i slutet. Men som sagt, nu är den klar och jag ska inte tänka mer på den. ..Vilket iof är svårt kom jag på eftersom vi har någon slags genomgång av den i morgon. Jag borde inte gå, vill inte veta vad jag gjorde fel på.. Jag hatar att titta på en tenta som man har fått tillbaka, vill helst bara få reda på om jag är godkänd eller inte. Meeen man kan ju inte bestämma allt här i världen, hehe.

Efter tentan kändes mitt huvud jättefluffigt, värre än jag trodde. Den varade ju bara i tre timmar, hur kunde mitt huvud bli så slut? O.o Skönt var det i alla fall att komma hem efteråt. Tog det bara lugnt, åt god mat (kycklingfilé, pommes och currysås + tomat, gurka och paprika) till en film. Och mer tänker jag inte göra i kväll. Bara slappa. :)

I morgon bär det förresten av till Eskilstuna igen. Har sånglektionen vid 17 men innan det ska jag svettas så att jag blir sjösjuk på gymmet.. nästan i alla fall. Ska satsa på världens träningsvärk i magen på torsdag, hihi. Blir kvar i Eskilstuna till lördag förmodligen. :)

Näej, nu är det bäst att jag fortsätter slappa så att jag inte ödslar någon tid ;)

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar