fredag 3 februari 2012

Mysig tacokväll

Jag kan inte minnas en vecka då jag varit i skolan lika mycket som jag varit denna vecka. För det slog mig att jag, denna vecka, varit i skolan varje dag! Har haft minst en lektion varje dag, och både torsdag och fredag började jag 08.30 - och jag var där i tid. Jag är förvånad över mig själv, och otroligt stolt :D haha. Lektionerna är så intressanta att jag inte känner för att missa en enda. Det är tufft att komma upp på morgnarna, men jag lyckas ändå, trots att Benny ligger kvar vissa dagar. Idag var han t.ex. ledig och jag var tvungen att smyga upp 07.30 -_-´ Det känns inte kul, vill ju helst ligga kvar i värmen bredvid honom. Men jag kämpar emot och tar mig till skolan pigg (?) och glad (!).

Snön har fallit som bara den hela dagen idag. Om det gör det fortfarande vet jag inte, det är för mörkt för att kunna se ut genom fönstret. Men snö betyder kyla, och det har varit jäkligt kallt. -11 idag ungefär, igår hade vi som mest/minst -17 grader. Riiiktigt kallt var det. Men trots kylan så kämpade vi oss till Lidl för att handla lite mat o grejer. Tacos blev det ikväll :D Gott och mysigt!

Nu tar vi det lite lugnt till Bröllopsduellen på 4an, och lite nötter och naturgodis. Benny och Kevin har världens konversation på Skype där Kevin berättar om sexualkunskapen de haft i skolan. Intressant att lyssna på, men man undrar ju lite om det är nåt lärarna inte säger till sina elever? Tycker dom kan säga lite väl mycket och konstiga saker ibland.

En bra vecka avslutas med en bra kväll ^^ Hoppas resten av helgen blir lika bra.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar