lördag 17 mars 2012

Bio och äckelhosta

Nyligen hemkommen från ett mysigt biobesök på sergel med min egnaste (fint ord) Benny. Vi såg This means war, har sett bättre filmer på bio men den var helt klart värd att se :) Både lite spänning, dramatik och humor i den så jag gillade den, Benny också. Så nu är vi hemma och Gladiatorerna visas på TV. I alla fall för mig, Benny saknade tydligen sin dator så han sitter nu och spelar. Har pommes i ugnen, åt inget innan bion så är rätt så hungrig nu.

Som sista nödvändiga fakta måste jag säga att jag har hosta... hemsk hosta! Känner att det finns slem där nere som vill upp, men 99/100 hostningar är helt torra och dumma. Känner faktiskt inte för att bli sjuk nu, av flera anledningar. Man vill så klart aldrig vara sjuk, men på onsdag är det viktigt att min röst fungerar som den ska så att jag klarar av att ta de höga tonerna på "konserten". Halstabletter, te och glass ska slukas 24/7.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar