fredag 16 mars 2012

Slutar nog vänta nu

Jag måste lära mig att om jag dricker kaffe så måste jag dricka mycket vatten också. Kanske inte på samma gång, men typ hela tiden. Kaffe gör en kissnödig, vilket vatten också gör. Skillnaden är att när man druckit vatten så luktar inte urinet.....

Har väntat hela kvällen på att det ska hända någonting, men det enda spännande som hände var att vi lagade en köttgryta som vi inte gjort förut och att pommesen vi gjorde, eller som Benny gjorde, typ blev bättre än vanligt. Eller hade blivit om den ljusbruna färgen varit mer gyllengul.. Annars har kvällen inte bestått av någonting och roligare än så (?) lär det heller inte bli. Ingenting kul går på TV och vi har ingen annan film att se. Får hoppas att morgondagen har mer skojiga saker att bjuda på.

Nu ska jag hämta en glass, får bli kvällens höjdpunkt!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar