tisdag 6 mars 2012

En stressad gris

Att jag aldrig lär mig! Varje gång vi får en skrivuppgift eller en hemtenta som i detta fallet, så väntar jag in dagarna in i det sista... Jag hade en lång helg som började i onsdags, och ändå började jag med hemtentan IDAG, och den ska in i morgon (tisdag). Problemet är egentligen inte att jag börjar så sent, för jag vet att jag oftast brukar hinna klart innan deadline, utan problemet är att jag stressar upp mig så sjukt mycket, gnäller och klagar över att jag aldrig kommer hinna i tid... Vilket jag som sagt nästan alltid gör. Därför blir jag arg på mig själv, för jag VET att jag hade mer tid med uppgiften, jag hade inte behövt stressa som en gris. Men det är lätt att vara efterklok. Det vet Benny också efter kvällens starcraft game ;)

Det tog mig 6 timmar (!!!) att få klart första frågan (av tre) i hemtentan, snacka om att jag blev stressad O.o Varför det tog så lång tid vet jag inte, andra frågan gick på 2 timmar tror jag. Tror nog det är de jäkla referenserna som sabbar min tidsplanering, dom kommer alltid och förstör.. Men nu är det bara en fråga kvar, och det är den lättaste av dem så den kommer gå på nolltid. Säger jag nu i alla fall. Mitt mål är att lämna in SENAST 30 minuter innan deadline, helst innan så klart. Det fixar jag i morgon för nu ska jag nog sova.

Jag har en tokig men samtidigt så underbar pojkvän ;) hihi. Godnatt!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar