lördag 3 mars 2012

Stockholmsexpressen - en lyxbuss!

Sitter just nu i en lyxbuss!! Från och med nu tänker jag välja denna buss (Stockholmsexpressen) framför Swebus när jag åker mellan Stockholm och Eskilstuna. I stället för en vanlig tråkig buss med trånga säten, sitter jag på en mysig dubbeldäckare. På nedervåningen är platserna som i ett tåg med bord och grejer, och rakt framför ögonen har jag en tv som är påslagen, och mycket bra ljud rakt ovanför huvudet. Dock är det lite störningar på tv:n, men det får man väl räkna med. Nu kommer jag kunna titta på Gladiatorerna ändå :D Är dessutom den enda passageraren, så det är helt tyst. Fy vad bra, nu skulle man kunna fisa utan att någon skulle märka det ;) hahaha.
Dåliga mobilbilder, men fan så mysigt!

Den där ljusa fläcken ska alltså föreställa TV:n,
inte öppningen till himlavalvet! ;)

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar