söndag 11 mars 2012

Adolf Fredriks Musikklasser - bästa!

Nu är det flera dagar sedan jag gjorde ett inlägg här och anledningarna är många. Eller några i alla fall. Dels har min praktik börjat, eller VFU om man vill låta lite proffsigare ;) hehe. Har börjat 8.15 onsdag-fredag, så jag har gått upp 6-6.30 de dagarna - är jag inte duktig!? haha. Har därför varit så himla trött när jag kommit hem, så jag har inte orkat skriva blogg. Den sista anledningen är att jag i min vfu ska skriva en loggbok för varje dag, och det har blivit lite som min blogg/dagbok. Har inte orkat skriva samma sak två gånger, och inte heller ctr+c + ctr+v:at det jag har skrivit i loggboken. Många fina anledningar. Men idag är det lördag, jag fick sova ut i morse och har typ bara tagit det lugnt idag. Fast vi tränade!! Finns ett gym här på Forum som kostar 300 per ÅR! Långt ifrån gymmet på Friskis, men det duger för 300 kr (som Benny och jag dessutom delar på två).

Adolf Fredriks musikklasser. Där har jag min VFU, men bara i sju dagar :( varav tre av dem redan har passerat. Måndag-torsdag nästa vecka kvar, och då är det dessutom studiedag på tisdag... Lite synd, för jag TRIVS SUPERBRA! Det är verkligen kul, klassen jag följer, en sexa, är hur duktig som helst. Eftersom att det är en musikkskola så har dem ganska mycket musiklektioner. Följde med dem på en i torsdags, då 6E och 6F hade kör tillsammans. Och det var så sjukt bra! Satt mest och gapade hela tiden, de sjöng så himla fint! Alla satte sina toner, ingen glömde någon text och.. det lät perfekt! Nästan så man blir lite avundsjuk ;) Om jag fick bli 10-13 år igen skulle jag vilja gå på Adolf Fredriks. Då hade jag också varit lika duktig som dem. Åh, det är så kul! Jag ångrar absolut inte att jag bytte till att plugga till lärare, känner att det är detta jag vill göra. Jag är glad glad glad! Ser redan fram emot hösten då jag har praktik i en månad, tror jag det är. Håller tummarna att jag hamnar på samma skola i samma arbetslag - med samma handledare. Trivs så himla bra!!! :)

Nu ska jag fortsätta slappa, känns i kroppen efter den hårda träningen. Boxningssäck har dom där nere, så mina boxningshandskar kom väl till pass. Hoppas jag känner nåt i magen imorn också, försökte träna den lite mer.

Fy vad jag mår bra! Godnatt.
~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar