söndag 11 mars 2012

Ny header! Ny glass!!

Fy vad fin den nya headern blev! :D Är nog nöjd för en gång skull så nu kommer jag nog inte byta på ett tag. Säger jag nu i alla fall ;) Den blev klar 5 i morse.. fast det var inte dens fel, jag vet int varför vi la oss så sent igår. Jag var inte ett dugg trött, inte alls som i fredags när jag typ dog av trötthet redan vid 00.00. Men igår blev det senare, inte medvetet egentligen. Jag tittade på klockan när den var 3, och då tänkte jag gå och lägga mig. Men ville ändra min header innan, som tog längre tid än jag trodde. Men resultatet blev ju bra ;) Gillar den tredje bilden bäst (a).

Today, sunday. Det stämmer nog ganska bra för SOLEN SKINER ute!! Jag vill gå ut. Undrar om jag ska sitta ute hela dagen och få massa sol i mitt bleka ansikte? En unge på skolan hade gjort det, varit ute hela dagen, och fått massa färg i ansiktet. Sen om det är bättre med ett rött ansikte än ett vitt tvekar jag på.. haha. Men ja, jag ska släpa med lille Benny ut idag, det kan han behöva. Jag såg dessutom på facebook att Calippo Shots har kommit tillbaka!!! :D Jag älskade den glassen när jag var liten, eller ja, de små iskulorna. Så gott! Nu är den tillbaka, fast i ny smak tydligen. Den låter himla god den med. Den ska jag lätt köpa i sommar.

Jaha, nu när jag var klar och tänkte gå och äta så startar Benny ett spel med min lillebror... -_-´ Tror jag går och äter utan honom, vill ju inte riskera att svälta pga. ett spel, right? ;)

Sista orden: Träningsvärk i magen från igår! Har haft värre, men detta får duga ;)

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar