lördag 21 april 2012

Caféer i Stockholm, tips tack :)

Vad gör man i Stockholm en lördag? Jo, en hel del, det förstår ju jag med. Men i Eskilstuna vet man precis var allt finns, för det finns bara en grej av varje. En riktigt glassbar (Slagsta), en bowlinghall, en bio, en en en. I Stockholm finns det hur mycket som helst, hur ska man veta vart man ska och vad som är bra? Och gå ut och ta en öl. I Eskilstuna finns det inte så många ställen så där är det lätt att välja, men i Stockholm..? Jag har inte ens en aning om var det ligger bra ställen :P Kanske någon annan som vet och kan slänga iväg nåt tips? :) Idag känner jag nämligen för att gå ut och göra någonting med tanke på att tentan är över! och jag är ledig (observera. inget-att-plugga) till måndag. Något mysigt café någonstans kanske, som Benny och jag kan besöka... Tips pleeease :) 

~*Milla*~

1 kommentar:

  1. Glassbar - Längs västerlånggatan på söder finns det ett Glassställe som gör sina egna strutar på sommaren :)
    Bowlinghall - Olearys bowling på sveaplan eller Heron City. Finns en billigare variant i vårby också.
    Bio - Söder och serger + 200000 småbiografer
    Öl - Harry B James som ligger på en gata som går in precis bredvid NK mot plattan-håller :)
    Cafe - Belmondo på drottninggatan eller Chokladkoppen på mariatorget i gamla stan :)

    SvaraRadera