fredag 20 april 2012

Crack-grejen inköpt

Ojoj vad duktiga vi var på att plugga idag! Fyra timmar satt vi ett par stycken i skolan och gjorde det sista inför tentan i morgon. Ja, en hel del annat prat blev det också, bl.a. om diabetes, abort, spermiebanker och en himla massa annat. Mycket bra sätt att kombinera plugg på om inte annat. Och efter träffen i skolan känner jag att jag inte kan plugga mer. Det känns just nu som att jag kan det vi ska kunna, och sätter jag mig med böckerna kommer jag inte bli mycket klokare. Fast jag blir stressad över det, för tänkt om det går dåligt... då kommer jag ångra att jag inte satt med böckerna upptryckta framför näsan och nötte in i det sista. Sen finns det säkert massor jag tror att jag kan, men som kommer visa sig i morgon vara fel. Kanske. Hoppas inte.

Efter plugget åkte jag ner på stan en snabbis för att köpa choklad till i morgon, och en energidryck. Sen hur ostbågarna hamnade i varukorgen vet jag inte... Jag sprang också in på H&M och köpte ett svart "cracked nail polish" som jag velat länge nu. Har målat på det på naglarna och fan så snyggt det är! Passar nog med vilken färg som helst under.

Så just nu sitter jag framför tv:n med ostbågar i ett halvt påskägg (hade ingen skål i närheten) och tittar på Let´s Dance.  Plugget ligger i väskan fortfarande, och jag är fortfarande tveksam till om jag ska ta upp det eller inte. Kanske kolla på det snabbt innan jag går och lägger mig sen, så att jag inte behöver ha jättedåligt samvete om jag failar på tentan ;) Vilket absolut inte är målet, heh.

Juste, fick en blomma på stan idag. Vad glad man kan bli av något så spontant :) Några bilder från dagen:


Lagade potatisgratäng till kassler. Gott!
Tänkte visa mamma att jag är lika duktig som hon på att skala potatis...
Och att plostret var välsigt bra..
The blomma, som jag inte fick av Benny men han fick vara med ändå.
Naglarna med crack-grejen! :D

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar