tisdag 3 april 2012

Det är inte alltid som det ser ut att vara

Jag blir lite ledsen när man från insidan av huset ser hur fint solen skiner, och hur varmt det ser ut att vara, och så kommer man ut och känner blåst och kyla. Det förtjänar en ledsen smiley som denna :( För jag vill inte ha kyla mer, jag vill ha sol och värme! Fast det kanske är lite mycket att begära så här tidigt på året - det är ju bara april. Men man får väl ändå hoppas på fint väder, och vilja ha värme? Det tänker jag göra, vare sig jag får eller inte :P Så lite ledsen blir jag, men samtidigt glad. För jag vet att värmen kommer, om man bara tar fram den där lilla biten tålamod som ligger och gömmer sig längst bak någonstans. Och så passar jag också på att slänga in det där vanliga och nu kanske lite tråkiga ordspråket; "den som väntar på någont gott väntar aldrig för länge".

Jag blir INTE ledsen över att jag har påsklov, enda fram till tisdag om en hel vecka! Jag tror att jag bara har skrivit om det en gång tidigare, så jag tillåter mig själv att nämna det igen - mest för att jag är så glad över det :) Plus att jag just nu är med min fina pojkvän <3 Det hade ju kunnat vara värre. Dock har jag lite värk sen igår då mamma, Kevin och jag var uppe i skogen och bar träd, men det får jag ta som straff för hur länge sen det var jag tränade. Hihi. Men på tal om träning, det kanske blir en runda bowling i morgon - om älsklings träningsvärk har släppt den också d.v.s. Han tränade nämligen sönder sig i söndags, och kan knappt röra sig nu. Men om han känner att han skulle kunna lyfta ett klot i morgon så blir nog bowling av :) Eller badminton som vi också har pratat om ett tag. På vår lista stod en hel del andra saker också, så jag tror nog vi kommer ha någonting att göra i morgon :) Synd bara att allt här i livet kostar pengar (tillägg: man behöver inte vara snål för att tycka det, hehe).

Tack för idag, slut för idag (i brist på annan avslutning).

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar