fredag 6 april 2012

Trisslott med vinst!!

Det vore spännande om någontin oväntat hände. Som att köpa en triss och vinna en himla massa pengar! Fast, nåt ännu mer oväntat vore kanske ännu mer spännande. Som att någon bokat en spontanresa utomlands till mig i morgon, eller att någon har fixat värsta lyxiga lägenheten i Stockholm till mig och Benny. Wooo-hoo, det skulle inte sitta fel. Fast hmm, om jag köpte mig en trisslott och vann en himla massa pengar på den, då skulle jag ju kanske kunna boka den där spontana utlandsresan till mig själv, och säkert finna någon finfin lägenhet också. Så en triss kanske inte vore så dumt...

Ibland får man sådana tankar, och ibland känner man för att dela med sig av dem. Som jag nu. Kanske mest beror på tristessen jag har, men det behöver ingen få veta.. typ. En annan tanke jag kan dela med mig av är hur kul det är att spela tv-spel, sådana spel man spelade mycket förr. Förr.. det låter så länge sen, som om jag vore jättegammal. Så är det ju inte. Men jag menar spel som jag brukade spela förut, som jag nästan aldrig spelar längre. Jag har nämligen gjort mig hemma i Kevins rum nu när han är hos pappa i Vänersborg, och i detta rum står ett gammalt xbox. På det xbox:et finns flera roliga spel, även om det inte är dom nyaste på marknaden, heh. Bilspel, det bästa som finns! När man inte har nåt annat bäst för sig dvs. Förut spelade jag det mycket, och rätt grym var jag också (måste skryta lite så att jag blir avis på mig själv). Jag är fortfarande grym, och vet hur man ska spela ;) Fast jag gillar inte när poliserna är efter en, och de blir bara fler och fler och fler.. när helikoptrarna blandas in blir det ännu mer jobbigt, och det känns som mitt hjärta ska stanna. Just nu pratar jag om NFS Carbon. I nästan en kvart åkte jag omkring och försökte undvika poliserna, och lyckades till slut. Och nu har jag paus, försöker få hjärtat att slå normalt igen. Om det går.

Vilket långt inlägg det blev. Måste nästan snygga till det lite med att lägga in en fin bild. Blev nämligen bjuden på denna idag:

Gillar skärpan, sjukt bra blir det. Gillar smaken på glassen också
för den delen. Kanske inte värd 14 kr, men ibland måste man lyxa till det. :)


Hopp, om man skulle sova nu kanske...

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar