måndag 23 april 2012

Kompisarmband - the tillverkning is ON!

Sitter här i rummet och njuter av en lugn stund. Efter den info.packade kursstarten idag borde jag vara mer stressad och jag borde läsa lite av all litteratur vi har till den tre veckor långa kursen, men så är det inte. I stället sitter jag här i min "ensamhet" medan Benny ligger i sängen och sover - ovanligt btw. Skulle kunna göra ett stort fotoalbum med bilder på när han somnat på alla möjliga konstiga sätt och ställen, haha. Medan han sover iaf, sitter jag och knyter armband medan Cops är på tv i bakgrunden. Får massa minnen av såna här armband, eller kompisarmband som man kanske brukar kalla det. Har dock aldrig gjort V-format förut, bara /- mönster. Men tycker V-format är snyggt och det tar lite längre tid också. Ska nog börja ta med detta till skolan när vi har långtråkiga föreläsningar, kanske är ett bra sätt att fördriva tiden på.



Här är smyckena jag köpte på J&C igår för 27 kr. Gillar billiga saker ;)




Jag har köpt en del saker den senaste tiden, men är fortfarande köpsugen... :( Och sugen på choklad! Men jag ska försöka låta bli att öppna Marabouchokladkakan - digestive - och hoppa på Benny tills han vaknar så att vi får någon middag ikväll också. Jag önskar att det räckte med att äta en gång i veckan, men det skulle nog inte fungera i längden.. Hej-då!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar