onsdag 25 april 2012

Skaka rumpa!

Det är jättebra att sova halvdåligt/oroligt hela natten, och vakna några gånger före larmet ringer för att man tror att man missat larmet, och sen missar man larmet ÄNDÅ för att man lyckats somna utan oroligheter! Nej, inte så himla bra. Jag skulle upp 07.30 och vaknade först 06.30 vilket betydde att jag kunde sova i en hel timme till innan klockan skulle ringa. Och somnade gjorde jag, till 08.25 (började 09.00). Vad hände med larmet!? Jag är säker på att jag ställde det innan jag la mig för att sova igår. Antingen måste jag ha stängt av det i sömnen eller så blev nåt fel helt enkelt, för den ringde alltså inte. Så jag skuttade upp och gjorde mig klar fort som fan för att en kvart senare springa till t-banan. Är fortfarande glad över att dom går så himla ofta! Hann i tid gjorde jag, men någon frukost blev det inte. Men jag är glad ändå, så vad finns det att klaga över? :)

Seminariet i morse var helt okej, inte så svårt vilket gör att det blir roligare. När man inte förstår blir det tråkigt (och man känner sig dum) och tvärtom. Dock var inte föreläsningen på eftermiddagen lika rolig, vilket jag trodde. Dyslexi skulle det handla om, men jag tycker hon babblade om massa annat konstigt, pluus att hennes powerpoint var den sämsta jag sett på länge! Det levde inte upp till "föregå med gott exempel".

Efter en 40 min långt promenad är jag äntligen hemma i Lillerummet och väntar på att Benny ska komma hem. Har gått snart 3½  hela långa timmar sen vi sågs så jag saknar honom faktiskt, hihi. Det har ju varit värre, men man kan väl sakna i alla fall ^-^ ?

I helgen är det Eskilstuna som gäller, enda till tisdag nästa vecka. På lördag ska vi dansa afro jag och mamma, syster också kanske. Åh, ska skaka rumpa! Saknar afron, blir helt slut i kroppen efter det och det är så skönt! Ska ta ut mig ordentligt, så att jag inte kan gå på en hel vecka! Funderar på att klippa mig nu när jag åker till E-tuna också, vilket jag har tänkt ett tag nu... Har tvekat lite, men just nu är jag så trött på mitt äckliga hår så en klippning vore inte fel. Vet hur jag vill ha nu, jag tror att jag är säker i alla fall. Vi får väl seee, hejråååå :)

Shake asssssss! ;)

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar