söndag 15 april 2012

Platt mage över en natt

Träningen igår lönade sig verkligen, för när jag vaknade i morse var min mage helt platt! ... nej det var den inte, men träningsvärk har jag! Kan knappt sätta mig upp efter att ha legat ner, så idag är jag glad. Rumpan känns också, så mina mål för gårdagens träning kan räknas som uppnådda. Träningsvärken i armarna är bara en bonus. Så nu ska jag fortsätta göra mina magövningar typ varannan dag, nån gång ska det nog ge resultat. Plus att jag nog ska fortsätta cykla lite varje gång vi tränar också, det ska ju vara bra för rumpan har jag hört :P Heja heja!

Mina naglar har börjat återfå sin normala skepnad (?) igen! Dom var helt förstörda, gick av hela tiden, skivade sig och det blev flera lager (som jag alltid pillade bort). Men efter ca två månaders nail strengthener- behandlning, inget nagellack och ett regelbundet mjölkdrickande (senaste månaden) är dem återigen starka och de skivar sig inte alls lika mycket längre. Lite beror det kanske på att jag har slutat pilla så mycket på dem också... Så det är jag också glad för, my nails are back! Och jag ska ta hand om dem bättre från och med nu, inte ha nagellack hela tiden, smörja in dem och fortsätta dricka mjölk - har upptäckt att det faktiskt är ganska gott igen. Heja heja där också :P



Nu verkar det som att Benny har spelat klart så nu ska vi gå och handla grönsaker och grejer till kasslergratängen ikväll :P

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar