söndag 8 april 2012

Skogsarbetare och fotografering

Att titta på träd och skog kan vara fint, både när det är alldeles grönt och när snön ligger täckt på alla grenar. Men jag vet inte om jag tycker det är så fint när det gäller att bära dem... fast idag var det okej för jag och syster hade ett så bra samarbete - i stället för att själv ta två små träd åt gången tog vi tillsammans ett stort tjockisträd och ett mellan. Fy så duktiga vi var :) Nu ligger en hel hög på tomten på tork, och i skogen är det inte så mycket kvar längre. Vi är duktiga vi; jag, syster, mamma och Marie.

Tog med mig kameran ut en stund idag, fotade "grannarnas" lilla fina (?) ruckel (?). Dasset, boden och "uteplatsen" får tillhöra kategori ruckel, samt insidan av själva stugan. Det enda som är lite fint är egentligen utsidan av stugan. Inte så konstigt med tanke på att de som äger stället knappt är där en gång om året. Stackars stuga, och stackars flugor på dass.



~*Milla*~



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar