måndag 7 maj 2012

Grekland eller London?

Satt just och funderade på hur få dagar det är kvar till sommar och sommarlov. Nyss var det ju Valborg så då gick två skoldagar bort, och nästa vecka är det Kristi Himmelsfärd så då försvinner det också massa dagar. Såg på schemat att vi bara går tisdag och onsdag fm. nästa vecka, vilket betyder en ledighet på ytterligare fyra dagar! Räknade precis i schemat och såg att det bara är 11 lektioner kvar... WOHOO! Det ska bli så himla skönt, ska ligga hemma hos mamma i en av solstolarna med fötterna i poolen så fort jag får chansen hela sommaren. Kommer inte ha tid att göra någonting ;) Underbart ska det bli. Saknar landet och tystnaden. Saknar dock inte alla småkryp men det kan jag absolut stå ut med. Lov Lov Lov, la la la lalala ala llala ll al alal. Sommaren gör mig glad. Och alla sista-minuten- resor gör mig arg, för jag vill också åka. Jag ser reklam om det överallt, att det är extra billigt nu. Är så sugen på att åka, dels för att det var så länge sen men mest för att det får mig att må så himla bra. :) Jag vill åka. Börjar fundera på om jag hellre vill åka utomlands två veckor än London 3-4 dagar.. Vill båda väldigt mycket, men sol och bad vinner nog liiiite. Hm, svårt val. Vi får se vad som händer och sker helt enkelt.

Nu ska jag hämta en glass, och sedan läsa på lite mer om.. det vi ska kunna i den här kursen. Hur bra det nu lät.


~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar