lördag 5 maj 2012

Nog aldrig mått så illa

Somnade med illamående igår och när jag vaknade var den kvar den djävulen... Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, mådde så sjukt illa! Jag var nära att spy och hade det inte blivit bättre hade jag lätt kört ner fingrarna i halsen och avslutat lidandet. Det behövdes som tur var inte, om det var Ipren:en eller filen som gjorde det vet jag inte, men nu mår jag bättre i alla fall. Tror aldrig jag har mått så illa i hela mitt liv O.o Usch. Kunde inte ligga, inte sitta, inte gå... Ville äta men bara tanken på mat gjorde mig ännu mer illamående x) Lyckades dock få i mig ett glas fil som jag sa, tummen upp för det. Så nu när det känns bättre - det är inte helt borta än - ska jag väl passa på att försöka få någonting i magen. För jag gissar på att det är det som är felet - no food in my stomach. Måste i alla fall se till att må bra till kvällen för då kanske Benny bjuder på pizza (a) Hihi.

Samtidigt med mitt illamående passade jag på att skicka två hatmail... okej inte hatmail kanske, men två klagomail skulle man kunna säga. Strul med betalningen till BonPrix och Raiotjänsten är skyldig mig 600 spänn som jag ska ha fått i flera flera veckors tid nu. Det är kul när det krånglar...

Hemtentan klar nu förresten så det som återstår denna kurs nu är ett muntligt examinationsarbete i grupp. SEN börjar sista kursen för terminen, del 3 i svenskan. Den har något med textanalys att göra om jag inte minns helt fel. Som att komma tillbaka till textdesign kanske..? Tur att den kursen bara vara i 2-3 veckor :P

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar