tisdag 22 maj 2012

Sol och jordgubbar

Jaaaaaaaaaaaaaa! Det verkar helt klart som att sommaren börjar närma sig :D Har varit så sjukt fint väder i ett par dagar nu, och jag har fått massa sol på mig! Hatar att vara blekfis så nu börjar jag bli glad igen - ansiktet har fått färg och.. ja, bilden nedan får säga resten. Lite ont gör det, men det har varit helt underbart att ligga i solen och bara gassa ^_^ I morgon kanske jag ska ta det lite lugnt med axlarna, känns som att dem kan behöva det. :)

Det som gjorde det mesta av färgen idag var min mysiga stund i "parken" vid Kth tidigare idag. Efter skolan packade jag i ordning min mysiga filt, asken med jordgubbar som jag köpte på Ica innan, en flaska vatten och en bra bok och så tog jag mig till "parken". Jag vet inte riktigt om det klassas som park, men det är två stora gräsmattor där man kan spela fotboll, brändboll, sola.. vad man nu vill göra. Jag valde att sola. Det är det bästa stället att sola på hittills här i Stockholm. Ingen trafik, bara lugnt och stilla. Skön-t!

Vad mer? Det har säkert hänt en hel del sen sist men jag tror jag väljer att inte skriva så mycket om det - hur kul är det att höra det nu, liksom? Kan säga att jag hade en lång och skön helg hemma i Eskilstuna, och att jag längtar till att få spendera hela sommaren där. Fast det har jag ju redan sagt så många gånger tidigare så det börjar kännas tjatigt.

Har jag skrivit att jag fått jobb? Sommarjobb alltså. Var så länge sen jag skrev så jag minns inte ens :P det har jag iaf, från vecka 28 så det blir en hel del ledigt också - WIHO! Ska sola, sola, bada, bada och Bada! Och säkert göra en massa annat skoj också, men inte så mycket planerat än så länge. Framtiden får avgöra.




~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar