söndag 24 juni 2012

Midsommar 2012

God mat i massor, efterrätt och fika i massor, midsommarstång/visor/dans, trevligt besök, kärlek, skratt, alkohol och fylla får beskriva midsommarhelgen hos oss! Veronica stog för fyllan ;) hahaha. Medan vi (jag, Benny, mamma, Kevin, Marie och Carina) var hemma hos oss och åt mat och massa sånt, åkte Veronica till S-näs på fest. Planen var att Benny och jag skulle åka hem till Madde på kvällen, men så blev inte riktigt planen. Strax efter 21.00 satt han och jag i bilen på väg till Strängnäs för att hämta upp en mycket illamående syster - felet var för många nubbar på för kort tid! Behöver inte säga vad resten av kvällen tog vägen, haha. Hon vet i alla fall att hon ska ta det lugnt med nubbarna nästa gång ;)

Lördagen var trevlig den med. Då blev det kubbspel, pilkastning och "med andra ord" mot kvällen. Förstår inte hur kul det där sistnämnda spelet kan bli när man har ont om tid :P skratta gjorde vi i alla fall! Kubben vann lag MillaBennyKevin mot VeronicaMammaMarie (2 gånger! av två), och pilkastningen kom BennyMilla på en andraplats mot MammaMarie - men det var jäkligt lika i slutet! Lite rödvin drack vi på kvällen också, så det var mys.

Trist med halvregn idag, men Benny och jag passade ändå på att kasta pil - övar lite inför nästa gång ;) Det är faktiskt kul när man kommit igång och vet hur man ska ta i/inte. Känns lite löjligt, men jag tror jag har ont i armen efter pilkastningen igår och idag... haha.

Körde Marie till tåget, Benny hem och köpte sedan lite godis + kebab/kycklingtallrik/rulle så nu är jag proppmätt och inte alls sugen på godis.. :( vilket kanske är bra, känns som jag har ätit en massa onyttigt hela helgen, inte okej. Funderar på ett träningskort en månad nu, så jag kommer "i form" :P Blir perfekt att träna innan jobbet sen 16/17-tiden. Trooor jag. We'll se.

Nu ska jag spela lite the sims 3, eftersom att Benny inte är här längre och gör mig sällskap. Får se om jag flyttar ut mina grejer till gäststugan sen och bor in mig där. Det skulle vara riktigt mysigt.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar