onsdag 27 juni 2012

Sura miner gillas inte

Jag har inget emot att jobba natt - så länge det bara är någon gång då och då. Jag har heller inget emot att jobba på Fazer/Skogaholm bageri, så länge resten av folket som jobbar är trevliga... Jag förstår inte varför man måste gå och se sur ut hela tiden, och gå omkring som om man ägde stället? Vissa försöker göra sig märkvärdigare än vad dom är, och efter lång tids ansträngningt till att vara trevlig mot dem så gav jag upp. Det är inte så kul att försöka när man är den enda som gör det. Nej usch för sura miner. Glada människor gör det mycket lättare att jobba, speciellt på ett sånt ställe där det händer samma grejer hela tiden. Hoppas att de som jobbar e.m/kväll är bättre än de som jobbade natt igår, även om vissa var okej. Resten av sommaren är det mest 11-19, 15-23, 16-00 och 17-01 som gäller så hoppas på bra människor då :P Ska dessutom vara rätt lugnt då har jag hört.

Det blev ett jobb-inlägg med inslag av klagomål : Ibland får man faktiskt klaga, speciellt om det påverkar arbetstrivseln. I think så i alla fall :P

Har nyss ätit flintastek med melon och en jättesmaskig guacamoleröra som mamma gjorde av det som fanns i kylskåpet (som vanligt). Mamma var sugen på vin så vi tog ett varsitt till maten :) Nu ska jag nog ta det lugnt resten av dagen, det som återstår av den. Blir så när man sover till tre på dagen... :P

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar