onsdag 25 juli 2012

Sol och bad - ingen kexchoklad

Det har gått så lång tid sen jag skrev senast att jag nästan glömt bort lösenordet... Illa illa. Och ändå känner jag att jag inte har så mycket att skriva om idag. Vädret är wonderbart och jag är ledig fram till 23.00. Nattpass i natt... ser inte jättemycket fram emot det, men som tur är jobbar jag bara 2 nätter den här sommarn. Så jag borde kunna stå ut.

Har suttit ute i 3½ timme nu, och jag tänker fortsätta sitta här. Har riktigt saknat solen och värmen, saknar och tänker på Cypern varje dag. Idag känns det som utomlands här i Sverige - det tycker jag om! Och det kanske till och med blir bad idag, i poolen alltså. Gradantalet spelar inte så stor roll, det är fortfarande smältande värme i solen :P

Fjärde jobbveckan är snart slut, och kvar har vi två. Fan vad snabbt det går O.o När jobbet är slut blir det en tripp ner till Vänersborg och pappa. Ullared lär man åka till också. Och så har vi pratat om att åka till Skara Sommarland på vägen hem. - om det är fint väder d.v.s.

Idag har Molly lekt modell måste jag berätta också. Har ingen sladd till kameran här, så bilderna får jag slänga upp senare... i ett inlägg om ytterligare nån månad. Hon var väldigt duktig i alla fall, sprang inte ifrån kamerna som hon brukar göra :P Zita var inte så villig däremot, hon ville mest pussa/slicka på mig och kameran. Och på tal om det, just nu ligger hon under bordet och slickar på mina tår... mysigt... -_-' haha.

Naej, nu ska jag umgås mer med solen - vill inte vara så osocial.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar