måndag 13 augusti 2012

Awesome helg

Jaha, då är årets sommarjobb klart. Hade min sista schemalagda dag i torsdags så nu har jag tagit sommarlov :) Både hoppas och inte hoppas att chefen ringer in mig fler dagar, kan vara skönt att bara vara ett tag innan skolan startar. De första dagarna på jobbet kändes inte alls bra i år, jobbade med helt fel människor. Kände på mig att det skulle bli en lång sommar... Men nu i efterhand kan jag bara säga att av tre år på det där stället har detta års sommarjobb varit det roligaste. Har lärt känna fler, umgåtts lite smått med flera och skrattat mer än vad jag kan minnas av de andra åren. Vilket känns riktigt kul. Var lite tråkigt att jobba sista dagen i torsdags, samtidigt som det var skönt. Avslutade i alla fall jobbkvällen med glada skratt och en stämning på topp. :)

Helgen som varit nu har varit great dessutom! Hade en mysig kväll här hemma hos mamma med Benny medan mamma, moster Marie och Veronica var på bilbingo i Hälleforsnäs. Kevin var så klart hemma också, men han satt som fastklistrad vid sin dator, som vanligt. På kvällen gjorde vi en typ av bananasplit och åt samtidigt som vi slötittade på tv. Blev friidrotten ett tag, varför vet ingen av oss. Och efter att ha letat igenom hela huset efter nya batterier till gitarrerna i guitarhero - utan lycka - turades vi om att spela lite med en gitarr. Hyfsat tidig kväll blev det, båda var lite trötta :P

Igår var helgens roligaste. Träffade några av Bennys kompisar, först en stund i Slagsta sen drog vi hem till Benny och fortsatte där. Kortleken kom fram och sen blev det dricklekar ett par timmar innan vi åkte ner på stan och Pitchers. Vet inte vem som såg mest suddigt, men jag vet vem som var mest tyst på krogen i alla fall ;) Behöver inte nämna några namn. Mysigt stället det där, Pitchers, kommer säkert gå dit fler gånger. Trevligt sällskap var det också, så det tillsammans med skratt och gott att dricka gjorde kvällen awesome! :)

Nästa helg händer det mer spännande grejer. Får se vad det blir för drinkar då :P

Nu har jag nyss haft kräftskiva för mig själv och ska nog säga tack för mig. Gäspar och är fortfarande seg efter gårdagen. Tur att det varit halvtaskigt väder idag, Benny och jag kunde lugnt spendera dagen inomhus - film, chips, godis och cola! Inte helt fel sådär dagen efter ;)



 




Benny <3

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar