tisdag 21 augusti 2012

Rikare! Nu får räkorna se upp!

Idag har vi varit duktiga min mamma, jag och syster. Efter middagen placerade vi våra rumpor på varsin cykel och begav oss ut på en liten cykeltur med destination; Carina och bullar! Kanske inte det bästa målet (bullarna alltså), men det var något som lockade oss så vi trampade på :P Började längst bak men hamnade snabbt längst fram - *stolt*. Eller borde jag bli "o-stolt" om jag glider förbi de andra i nedförsbacken...?! O.o Haha. Fick stanna så de andra två hann ikapp (syster sa att hon ville att vi skulle cykla tätare ihop, men egentligen gillar hon inte att inte vara först..). Fram kom vi i alla fall, och hem också för den delen. 2,2 mil blev det - iiinte illa! :)

Blev en fritös rikare idag också, både syster och jag köpte varsin. Woho, äntligen kan jag kansk lära mig fritera räkor like Bennys mum :D ! Och vårrullar!! Hihi-hö. Och så klart fritera pommes ibland också (a)

Mer än så har jag nog inte att skriva idag. Lägger in ett par bilder som jag inte orkat lägga in tidigare, och som inte är viktiga alls men som kanske "lyfter upp" detta inlägg lite till layout.. maybe :P

Jo det sista, lillebror började högstadiet idag! Shit, börjar han också bli stor eller? Köpte nya (snygga!) skor till honom idag (ursprungspris 1200! - var så klart rea när vi köpte dom ;P), ny väska (snygg den med!) och block till skolan (fortsätter fylla på med parenteser genom att skriva att han lär få användning för blocken nu när han är stor pojke ooch måste plugga i stället för att spela dator - hoppas han läser detta... ;P). Också kul att bli ihågkommen av läraren jag hade i spanska på Skogstorp - vid uppropet frågade hon om Kevin har en syster som heter Camilla -woopwoop! Känner mig lite som en kändis ;)

Regnbågen var framme och visade sig häromdagen. Riktigt skarp var den :)

Regnbågen var fin, men inte lika fin som min finaste ^_^ <3

Jag och Bella stog vid detta hav jag-vet-inte-hur-länge. Hittade några Snickers till slut :P

10 kr på Ica Maxi!!! Kund inte motstå ;)

Justja, katter gillar fåglar...

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar