tisdag 7 augusti 2012

Kontrakt skrivet!

Kontrakt är påskrivet så den 1a oktober är lägenheten min! Ska bli skönt att känna att jag har mitt egna igen. Och som jag tänkt på ett tag - Jag kommer kunna baka igen!!!!!! Underbart ;) Det är dock inte så stor frys så jag får tänka på att inte baka allt för mycket.

Sålde mitt köksbord med stolar i förrgår, och precis efter att jag sålt det åkte jag iväg och köpte ett nytt - barbord denna gången. Har velat ha det väldigt länge, och nu när jag såg ett till väldigt bra pris slog jag till! :P Kommer bli så fint i det lilla köket ^_^ Den enda möbeln som fattas, vad jag vet nu, är tv-bänk. Har hittat två snygga på jysk jag vill ha, men vill helst hitta för ett lägre pris. Fina är dom i alla fall.

Ett sånt barbord med såna stolar, fast svarta "ben". Skönare
stolar finns väl, men det blir nästa steg i uppgraderingen.



WOHO! Såg precis på jysks hemsida att dom sänkt den vita tv-bänken med 600 spänn! Undrar om det är ett sign... Igår var det inte prissänkt i alla fall. Hmm.. lönen kommer ju snart, kanske ska slå till?

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar