fredag 3 augusti 2012

Farväl min lilla vilda rödbeta

Goddag Mrs. blogg! Igår köpte jag en "ny" mobil, mh-mh-mmh! Den är, tyvärr, allt som wildfire:n inte var - snabb med internet, snabb att skriva sms med utan krångel, det går att titta på videos och det går att spela spel. Och så är den större också, och har bättre minne. Med mera. Jag är nöjd. Dock kommer jag sakna min röda lilla... rödbeta.. :/ Det var den bästa mobilen jag haft, meen jag kände att jag var i behov av en uppgradering. "Ny" är den för att jag, precis som förra gången, köpte den på blocket. Så länge man tittar på den och kollar så att allt funkar så tycker jag att det är värt det.Varför köpa en ny som kostar massor, när man kan köpa en halvny för mycket mindre? ^_^ Sparade tusen spänn på att köpa begagnad, så nu har jag råd med nya möbler till lägenheten som förhoppningsvis blir min i oktober :D Bekka och Chrille har äntligen hittat en lägenhet, och fått den dessutom :D ! Så jag hoppas att deras gamla blir min (a). Håller alla tummar och stortår jag har ;)

Fredag är det ja, och jag är ledig hela dagen :) ! Fick helg kl 22 i går kväll, yeeeees. Heh. Så himla skönt. Ikväll blir det Å-festen och lite karuseller :D Mer är inte riktigt planerat, vilket kan vara kul det med.

Har fortfarande inte tagit någon bild på mitt "nya jag" - blondinen. Haha. Kanske blir någon senare när jag inte ser ut som en nyvaken kossa i ivrig jakt på färskt grönt gräs. Jag är lite hungrig med andra ord. Ska se vad mamma har i kylskåpet - ibland är det skönt att bo hemma ;) !



~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar