torsdag 2 augusti 2012

Världens bästa onsdag?

Som en kompis skrev; augusti redan, var tog sommaren vägen...? :/ Tråkigt med halvdant väder, man hinner inte göra mycket precis. Fast jag hinner kanske inte göra så mycket ändå med tanke på att jag jobbar den tiden på dygnet då solen eventuellt är framme... Men både igår och idag hann jag med att sitta i solen en stund här hemma i solstolen innan jag åkte till jobbet. Tar in all sol jag kan få :)

Igår blev jag två speglar rikare, så nu har jag fyra. Blir snyggt att hänga alla bredvid varandra när man väl får egen lägenhet igen. Åh, vad jag längtar! Saknar att ha eget, det ger en sån härlig frihetskänsla - typ som att ha bil. Jag vill kunna äta vad och när jag vill, spela hur hög/låg musik jag vill, sitta uppe hur länge jag vill och inte behöva viska och tänka på att andra har gått och lagt sig. När jag skriver "eget" menar jag så klart att Benny ingår, men det ser jag som en självklarhet. VI vill ha eget, låter det bättre? :P

Jobbar sista dagen för denna vecka i morgon. Känns riktigt skönt faktiskt, och tidig helg får jag också. Var från början meningen att jag skulle jobba 16-00, men i söndags frågade bossen om jag kunde jobba 15-23 i stället, och idag ändrades det igen till 14-22. Inte mig emot, får helg snabbare och det är riktigt sköööööööönt :P Å-festen vill vi på, helst på fredagen. Hade velat se lite på Takida, men det är inte supermegaduperviktigt. Träffa lite människor kan ju vara kul, så det blir vår plan :) Vi får la se hur det blir :)

Nu tänkte jag gå och lägga mig i alla fall, så jag hinner vara vaken ett tag innan jobbet. Ska iväg och "shoppa" lite innan också, till Kevin, Veronica och förhoppningsvis mig själv också :P Jag trooor jag har bestämt mig i alla fall.... vi får se ;)

Godnatt!
Dessa speglar var det jag köpte, och innan hade jag två vilket blir 4 snyggisar.
Kommer bli fiint. Men först: skaffa lägenhet.....

Så var detta förresten världens bästa onsdag? Nej, det skulle jag inte vilja påstå. Men det finns heller ingenting att klaga på, och fick en rubrik till inlägget på köpet :P Man får inte vara dum!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar