lördag 8 september 2012

Fråga Olle, 7 sept

Klockan är snart ett på natten och vi kom ganska nyligen hem från Stockholm och "Fråga Olle" - en kväll fylld med skratt och intressanta fakta. Fina goodiebags fick vi med oss också som innehöll bl.a. glidmedel, kondomer och nagellack. Spännande grejer ;)

Innan "showen" gick vi (mamma, syster, Benny och jag) och åt på Taco Bar - perfekt en fredag. Promenerade sedan bort till Filhuset vid Gärdet. Tillbaka tog vi tunnelbanan, av den enkla anledningen att vi faktiskt gick dit. Ja och så var det kallt också. Hem till Benny för att hämta min lilla packning, sen på tunnelbana hit och tunnelbana dit tills vi var framme i Bredäng där bilen stod.

Nu har jag invaderat Kevins rum och säng - som vanligt - och ska strax lägga mig för att sova. Godzilla är på tv så vi ska väl se klart på den först, min lillebror och jag. Har stora (?) planer för i morgon men jag vet inte om dom kommer bli av. Alternativt bockat jag av min "att-göra"-lista på söndag i stället. Vi får la seee :) Läsa ska jag göra också, är ju en hel del litteratur till kursen jag läser nu... kanske lite för mycket. Tur att det finns bibliotek!



~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar