torsdag 27 september 2012

Känns bättre än på väldigt länge!

Tänk vad fort tiden går när man har roligt!
Idag lastade mamma och jag bilen full med kartonger och åkte till stan lagom till hennes träning kl 12. För att fördriva tiden fram till klockan 13 (då besiktningen av lägenheten var) gled jag omkring på stan som en annan tuffing. Underkläder på GinaTricot och ett tv-spelsfynd på Myrorna (det är så mycket man missar om man inte går in i den affären - den är bättre än vad man tror!). Jag hade spelet förut, men så hände nåt med skivan så jag kunde inte spela vidare - hade kommit aslångt! Av en slump vände jag blicken åt spelhyllan och där, i skenet av en ängel (hej fantasi) fanns just det spelet. FÖR EN TJUGA! Vilket kap, vilket kap ;) Spanade in en del andra grejer där också, får återgå i morgon efter...

FLYTTLASS NR 2 (som blir det sista för denna flytt). Hämtar släpet i morgon bitti, fyller det med de få möbler jag har och sen är det bara att köra och packa ur :D Bilen fyllde mamma och jag nu ikväll så den är laddad och klar ;)

Morgondagen i helhet ser för övrigt bra ut. Så bra att jag undrar vad som kommer hända som gör den mindre bra. Flytt är det ju som gäller, packa upp packa upp packa upp, god mat som tack för hjälpen, Benny kommer till Eskilstuna (:D) och på kvällen kör vi ett Box-pass på friskis! Och som klapp på axeln efter att ha varit så duktiga har jag ett helt jäkla förråd med läsk (köpte 2 cider på Ö&B och senare såg jag att Coop Nära hade läsk för 5kr/st... Max 5 per hushåll höll jag mig till i alla fall ;) Alltså 7 x 1,5 liter läsk), godis så det räcker för resten av året (1,2 kg) och chips som också räcker pinsamt länge (det var också billigt på Ö&B, 11 kr för Pringles!!). Ser fram emot att må illa i morgon kväll ;)

Nu är det dags att ge tänderna vad dom förtjänar - tandkräm på taggtråd, och sedan ska jag tränga ner mig längs med väggen i Kevins säng. Delar säng med honom nu och för att vara snart 13 år tar han väldigt stor plats. Tur att vi har varsitt täcke, annars hade han säkert roffat åt sig det också. I morgon har jag min egna säng i min egna lägenhet! :D

Godnatt!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar