onsdag 3 oktober 2012

*Alla-fula-ord-i-hela-världen*

Precis just nu känner jag för att slänga bort alla femtioelva böckerna från soffan, hämta kudde och täcke, starta ett avsnitt Vänner och moffa allt onyttigt jag kan hitta här i lägenheten. Jag sa till mig själv igår att jag ska le idag när tentan var klar... men jag ler inte, tentan gick... inte så bra som den kunde ha gått. Det gick skit helt enkelt. Dt känns inte bra, mycket ihopplockat blev det och det känns som att jag har missat en hel del. MEN jag blev klar, i tid dessutom! En hel kvart till godo hade jag. Skulle ner och träna men de två passen jag hade spanat in började för tätt inpå tentan så dom hann jag inte med :( Nej fan, jag tror jag inte ska tänka på att jag måste göra si och måste göra så just nu. Jag ska bara vara. Det jag vet är att jag är jäävligt hungrig just nu och att jag ska ta tåget till Stockholm ikväll. Hittills har dagens mål bestått av en knäckemacka med räkost, så det är nog dags att fylla på nu. Träna gjorde jag ju faktiskt igår, så jag behöver inte få dåligt samvete, right? :)

P.s funderade på nåt ord som passade in till detta inlägg, nåt som skulle vara bra som rubrik. Jag kunde inte välja vilket som skulle få äran att pryda detta fina inläggs rubrik, så det fick bli alla i hela världen. Ibland är jag rättvis och snäll.


Trots mitt lite sneda humör tog jag mig tiden att fota dagens outfit!


~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar