tisdag 25 september 2012

Nya skor

Jag har nya skooor! Spanade in dom på skopunktens hemsida häromdagen och hittade dom i butik idag när jag kommit till Eskilstuna. Så nu slipper jag frysa i mina tygskor och behöver heller inte svettas i mina fodrate vinterstövlar - nu är det lagom! Och som vanligt när man ska köpa en sak så hitttar man någonting mer... I mitt fall blev det ett par supermysiga tofflor :D Helt mjuka överallt, känns som att gå på moln i dem.



Fyndade massor på experkonkursrean också!(?) Tre smaker till sodastream och en dvd-film. Fan vad bra. Typ ;) en iPad hade kanske varit lite bättre, men billiga sodasmaker var bra det med. Med andra ord blev det väl inga kap precis, men bra ändå.

Plugga är vad jag ska göra den kommande veckan. Plugga och flytta. Och träna. Är helt taggad inför flytten, vill få dit grejerna och få i ordning allt. Sen ska jag baka! och bo. Och plugga :D

Mycket händer i morgon också. Hela förmiddagen går åt att packa och plugga, tills klockan blir 16 då mamma och jag ska på cirkelgym :) Kl 18 är det infoträff på friskis ang. att bli värd. Och mer plugg på kvällen sen. Damn, kan ju nästan börja använda bloggen som kalender ;)

Tack för idag!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar