torsdag 13 september 2012

Ledsen

Jag måste skriva av mig, det kanske blir bättre då... är så arg så att jag skakar. Eller arg kanske är fel ord, upprörd? Ja upprörd tror jag. Skakar gör jag i alla fall och har en känsla i magen som inte är så skön... Jag borde ta på mig skorna och gå ut och springa, men jag har inga träningsbyxor här i Sthlm.. :( Mjukisbyxor är inte kul att springa i, plus att jag då inte kommer ha några att ha på mig här hemma. Jag frös inte nyss, men jag ryser så mycket nu så det känns kallt.. Är kanske mer ledsen är upprörd . Jag ska lägga ner all ledig eskilstuna-tid på att träna, ska bli så skönt när jag bor där. Just nu känner jag för att gå iväg någonstans och sätta mig i ett hörn, eller i en liten skrubb. Kanske gör jag en stor grej av det hela, men tårarna kan inte stoppas. Känner mig så jävla ful just nu, som att jag inte duger.., eller som att det vore bättre om jag såg ut på ett annat sätt? Jag hoppas egentligen att ingen läser det här inlägget, vill bara skriva av mig - det brukar kännas bättre efteråt. Fan. Finns inga ord. Är bara jävligt ledsen. Men som sagt, antar att det finns en fin förklaring.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar