söndag 7 oktober 2012

Bästaste helgen på länge!!

Helgen har varit helt underbar!! Var helt slut i hela huvudet efter tentan i onsdags, vilket hölls i sig både torsdag och fredag... Men blev redigt lättade när den var över så i helgen känns det att jag har kunnat slappna av. Har dessutom spenderat hela helgen med min bästaste boyfriend, och ja.. vad ska man säga? Flumnivån har varit högre än någonsin, vi har skrattat och skojjat och jag vet inte allt! Har haft så himla roligt i alla fall. Vi slog dessutom näven i bordet/drog fingrarna ur våra arslen/rumpor/bakdelar och bokade Bennys julklapp... 2011. Provskjutning med riktiga (yeah) vapen hos TheTarget i Stockholm. Bättre sent än aldrig kan man ju tycka ;) Och det visade sig vara en mycket bra julklapp dessutom. Muy bien, Camija, muy bien!


Svårt i början, men det gick bättre och bättre :) Med lite fler skott hade det blivit ännu bättre :D

Nu är jag återigen i Eskilstuna för några dagars ledighet, litteraturläsning och träning. Det är fortfarande stökigt här i lägenheten så jag blir lite småtokig när jag tittar på allt, men samtidigt är det svårt att göra någonting åt det eftersom jag inte kan sätta upp skåp och hyllor och sånt på väggen - ska få nya tapeter/målat om jag inte sagt det. Väntar med spänning på att målaren ska höra av sig, sen kommer det blir så fint här!

På onsdag kväll åker jag tillbaka till min knasiga, söta, snygga, mysiga underbara (m.m.) pojkvän! Lalallalalla-lalallalala :D<3

Juste, innan jag återgår till Tony Hawk (spelet som jag kommit så långt på (och var asbra på!) men som gick sönder!!! hittade jag på myrorna för ingenting!) så måste jag berätta hur överraskad jag blev när jag knackade på hos Benny i onsdags kväll. Var som sagt helt slut efter tentan och efter att ha stressat till tåg.. Klev in i rummet, pussade och kramade på min sötnos, och såg sen... På det lilla nattduksbordet.. Rosor! Såna där rosor som håller lite längre också. Blev så himla glad. Det var precis vad jag behövde :) <3

Tack! <3

Eskilstuna, söndag, 18.30. Staden har sina goda stunder

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar