onsdag 17 oktober 2012

Elaka NyckelpigeNaglar

Jag har egentligen inte så mycket att säga eller berätta idag mer än att mina nymålade naglar ser ut som elaka nyckelpigor. Alltså de där gula nyckelpigorna med svarta prickar... Fast mina naglar är inte prickiga så de är kanske mer lika en geopard? Ah jag vet inte, blev rätt snyggt i alla fall ;)


 
En ny kurs har börjat, matte igen och den här gången är det geometri som gäller. Inte det roligaste jag vet, men jag tror att det kommer ordna sig efter den här kursen. Lärarna verkar bra även i denna mattekurs, jättepsykologiska och glada. Sura lärare gör allt så tråkigt, så det är bra att dessa brukar vilja vara på gott humör :P

KLADDKAKA med marsanvaniljsås åt Benny och jag idag! Dock var kladdkakan köpt på Ica, alltså inte lika god som hemmagjord, meen det dög gott och väl med tanke på hur länge sen det var sist. Fick plötsligt lust att baka igen... Kanske ska göra fler munkar till helgen, eller prova göra lyxiga muffins? Var länge sen jag gjorde muffins/cupcakes så det kanske är dags?

Nu fortsätter MasterChef... hehe ena tjejen glömde något i ugnen, som skulle ha legat på tallriken... bra gjort..! Ska se vem som vinner "box"-tävlingen :P

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar