söndag 28 oktober 2012

Färger i - fast utan - en vind

Kvällen har inte haft vidare mycket att erbjuda, har i stort sätt bara tittat på Vänner och gjort ingenting - vilket kan vara jobbigt det med... Fick för mig att måla naglarna så jag plockade fram alla jag hade (förutom dom som är kvar i Sthlm, no shit..). Räknade ut (med hjälp av addition och subtraktion - bra grejer det där!) att jag har 34 färger + crack, nail art och de som tillhör fransk manikyr. De flesta nyanser är lila, men har några blå, ett par orangea, gul, grön, några rosa, röda, brun + guld, beige och svart - i stora drag. Dock fattas några nyanser i samlingen, några fler gröna skulle se fint ut... Kunde i alla fall inte bestämma mig för vilken färg jag skulle ta, så jag tänkte testa flera, jämföra och sen göra om efter att jag valt. Orkade jag det? Nej. Så mina händer ser just nu ut som.. jag vet inte riktigt vad man kan jämföra det med, men fler än en färg är det i alla fall, närmare bestämt rosa, orange, rödbrun, brun och svart. Lite höstiga färger i alla fall, jag är inte helt dum :P

Praktik nummer 2 börjar om lite drygt en vecka och jag ser fram emot det väldigt mycket! Sist var jag i en 6:a, den här gången med en 4:a. Ska bli kul att se hur skillnaden mellan årskurserna är, pretty big skulle jag tro :)

I morgon händer det grejer (?). Ska träna cirkelgym kl 12, efter det förmodligen åka till Strängnäs och köpa ett badrumsskåp, hem och fixa lite (--), iväg och köpa en sänglåda förmodligen och sen är det dags att sätta sig på bussen till Sthlm igen. Känns som att jag inte gör annat, får knappt se skymten av min nya fina Eskilstunalägenhet :/ MEN jag får se desto mer av Benny, vilket är bättre^_^! <3

Nu tänker jag borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Hade du frågat mina ögon hade vi lagt oss för länge sen, men gissa vem som vann!?



~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar